Followers

Tuesday, October 21, 2008

check-up 2

salam..hye sume...

semalam aku gi check up sal tiroid aku..dh set appoinment ngan doc @ PPUM kul 2pm..tp ujan, sampai lambat kul 2.05..dh tu lak, nk tunggu giliran jmpa doc sket punye lambat la..patient bknnya ramai sgt pn..last, kul 4 baru dapat jmpa dr. azieyani..seb bek doc ni best, kalo x, mau aku ngamuk kot..huhu..
"mcmn skang sarah?ada rasa perubahan x?" sebelum tu, pegi timbang berat dulu.."
"oo, 51kg..bagus2..dh naik berat badan.., dh ok la tu.."
hah?naik berat badan pn dia ckp baguih??huhu...
"ada rasa nk marah x?or cepat naik angin ke?"
bulan lepas doc dh tnya, tp aku jawab tak..but lately mmg aku rasa cam nk marah je..huhu..kdg2 benda kecik pn bley jd besar..
"tu mmg tanda org ada tiroid k, so kena pandai control la ye".."jgn risau"..huhu
ahh, aku tak bley biarkan marah menguasai diri..hehe..aku bukan sorang yg pemarah!huhu..aku kanak2 ribena..;)
"xpela, level awk pun dh turun ni, dh 14.4 dh..so, ubat jgn tinggal k, kita jmpa lagi 2 bulan k.."

so, lg 2 bulan aku kena tunggu lagi 2 jam dr waktu yg telah ditetapkan, just untuk tahu level tiroid takat mana..geramnya..huhu..

adios

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin