Followers

Thursday, March 22, 2012

untuk ayah diseberang sana

ayah,
tgkla dapor tempat yang mak jarang bg berasap nih..hehe..asyik masak lauk adam je, lauk ayah mak xmasak pun..hihi..biasala rumah kuarters lama bertahun2 cenggini rosak sana sini..huhu..tp syukur alhamdulillah ada tempat nk berteduh..

dinding dh selamat dipecahkan...harap2 lepas ni rajinla mak masuk dapo sebab sebelum ni alasan lantai dapo basah kan..;)

mak terpaksa amek cuti la semalam sebab menunggu dorg buat keje ni..pastu lepas mak setel kemas semua lumpur2 tu, baru mak keluar amek adib ngan adam kat umah umi..

 ayah,
merasala jugak adib jalan2 sebab mak dapat amek awal..
mak bawak pi makan kat tempat feveret dia, umai cafe..
adib minum milo ais ngan makan roti jala..
sedapp..
 lepas kenyang, mak bawak jalan2 depan tasik..depan kedai tu ja..kalau ada ayah lagi best, sebab mak xleh nak kejar adib sebab sibuk dukung adam..mak dok jerit2 je panggil adib dari jauh..;p
 ni sebab adam la..suka la dia tu sebab asyik kena dukung je..tggu la dia dhboleh jalan nnti adib nk lawan lari dgn dia..confirm adib menang..hehe
best masa ni..sebab angin kuat..adib teringat masjid kat depan tu sebab ayah selalu bwk adib kan..kali ni mak bawak pulak, adib suka kat situ sebab luas adib leh lari2..

 siap bawah bola lagi..

last sekali, muka adam lagi..dia ingat comey la tu buat mcm tu..sengih2 kena angin sepoi2 bahasa..

ok la, sekian dari adib..
'i miss ayah!'

3 comments:

am-rie said...

i miss Adib..
I miss Adam..
I miss Mak...

mmMmmmUUuuaaahhh!!!!

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

ayahnye pegi oversea ka??

cik_ah82 said...

abang:
awat mak bawah sekali?huhu..xaciiiii

kak rose:
hahaha..ye la, seberang laut semenanjung je..kat sarawak la kak..:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin