Followers

Sunday, March 18, 2012

2 minggu tak lama,kan?huhu

ini gambar kami berempat pagi tadi..@ stesen erl putrajaya..
menghantar amri ke KLIA, sebab dia nk tinggalkan kami anak beranak dua minggu..2 minggu uols.huhu..
xdela, besa la, dia kena oustation kat sarawak sana..
aku nk la menghantaq dia ke airport, nak bawak adib naik erl jugak..adib suka sgt nek erl, nek chungginton katanya..

having breakfast @ KFC KLIA..

tapi kali ni tetiba rasa sedih lak..n rasanya amri pun ada manyak sedih jugak.huhu..
sebab masa amri dh nak masuk balai berlepas tu, adib nk suh dia dukung je.pastu time tu amri ckp ngan aku boleh ke aku control nnti nk balik ngan budak2 tu..
so, aku amek apa ke nama troli beg tu kan, letak adib atas tu..
so, pas salam peluk cium amri, amri pun usap2 belakang adib, aku suh amri masuk cepat..time tu alih perhatian adib sket, xbg dia paling tgk amri..so, dia xperasan la ayah dia dh masuk..air mata aku bergenang2 je la, malas la nk buat drama air mata kt situ lak..

pengalaman yg xdapat lupa bila aku lari nk ligan erl, masa tu tinggal 2 minit ja, rasa mcm dan tapi kakak kt kaunter tiket tu punyala lembap nk bg duit baki, terkedek2, aku cakap cepat sikit boleh, train nk gerak dah tu..
masa dia bg duit belen tu terus aku cempong adib turun eskalator, lari laju2, masa tu dh tgl 0 minit ja, ngam2 masuk dlm, train pun jalan..
pastu sampai2, adam lak xmau dok dalam car seat..punyala meraung bagai nk gila, last2 aku biaq je la dia dalam bjorn, bawak keta skali ngan dia pun nk pegang stereng..mmgla xboleh tapi nk buat camana..mujuq la dekat ja umah..

hari ni berperang sungguh aku ngan depa..pak depa xdak ja, hari ni tugas aku asyik ulang alik pi toilet basuh berak depa ja..makan, berak, makan berak..sampai mak depa nk berak pun xdan..huhuh..

so, ibu tinggal lagi le saya 2 minggu ni..hehe..selalu amri balik jugak weekend kalau ostation 2 mggu, tp sebab dia di seberang laut sana, maka hujung bulan ni insyaAllah kita jumpa no..kalau la family ku dekat..huhu..ahh, no hal la abg..*wuuaaaa*..

jaga diri di sana, doakan org tak 'darah tinggi' di sini..hehe..

1 comment:

pizet said...

gudluck cik ah...semoga penuh kesabaran 2 minggu tuh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin