Followers

Tuesday, July 12, 2011

quick update

Salam semua..

ye..mak buyong ni masih tegar mengusung adik adib dlm perut..
menanti, dan masih menanti bila dia nk kuaq..
perut hari2 keras, tp kuarnya idak lagi..

so far aku dh try petua kawan aku cik pizet tu..
sebab dia pun overdue jugak, (3hari), dia dpt petua minum ayaq teh panas campuq ngan kuning teloq..dia wat esoknya dia beranak..so aku pun wat la jugak td..hehe..
harap2 cepat la kuaq budak ni..sonok sangat dok dlm perut..

ka dia takut kalau dia kuaq dia kena buli ngan abg dia..hahaha..
si adib ni lak dok kt kg ni kemain merelit badan dia..asyik nk men ja..melegam aku tgk..

so, hari ni aku dh overdue 2 hari..dh mcm2 makanan yg tekak aku tingin nk makan aku dh melantak..sampai dh tatau nk makan apa dh..huhu..kalau bleh tamau pi serah diri kat spital ja..kalau kes tu naya aku..kalau xberanak gak, 18hb ni kena pi menyerah la..huhu..

org len takut nk sakit beranak, aku ni menunggu2 la bila sakit tu nak mai..sakittt, dtgla cepat, cuma jgn sakit lama sangat..hehe..
semoga dipermudahkan untuk aku dan anak ni..amin...

4 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

Laa Cik ah..hg xbanak2 lagi ka...aku ingat dah selamat dah...sengap sunyi jaa...

p/s:wei,org kata,nk cepat suh hubby hg bg 'ayaq selusuh natural'.Cer try.cer try.hihihi!

cik_ah82 said...

anis: aku dh dengaq dah petua tu..seben aku xlarat nak bagi dh aih selusuh tu..hahaha..nak wat camana, budak ni sonot dok dalam tu..
p/s: terpikiaq posa nk kena ganti banyak niiiii..huhu

Intan & The Boys said...

apa2 hal inform ye cik ah! tak sabar nyaaaa!!!
:)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

baru teringat nak tanya kabar..tak bersalin lagi upenye ehhehe

if kuar 15 ni baguih gak..same besedey ngan rafiq..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin