Followers

Friday, July 15, 2011

Alhamdulillah..

just a quick update sajork..

aku curi2 ja tenet ni, satgi nampak kat mak aku mampuih..hehe
aku dh selamat melahirkan anak lelaki ke dua pada 14.7.2011 jam 7.26 pagi, 3.36kg secara normal..alhamdulillah, semua dh selamat..syukur sangat2..bertambah syukur sebab kali ni amri berpeluang tgk sendiri camna aku meneran nk bg kuaq anak dia..selalu dok kata dia yg masukkan duit kan..haha...

apapun, nnti kisahnya aku akan update len la..yg penting ai lega sebab dapat lena terlentang sudah!hehe..hidupku dh mcm cik intan kure2 la, 3 hero keliling kami!hehehe..

7 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

Alhamdulillah..selamat dah..tahniah Cik ah..selamat pantang la no..

turn aku plak dah ni...dup!dap!dup!dap!

Intan & The Boys said...

Tahniah cik ah! sama2 la kita berkongsi pengalaman yang sama tapi tak serupa ye nanti. hehehe.

:)
apa nama baby? bagitau cepat!

kayzie said...

tahniah kak..sronoknyeee..

am-rie said...

anis: jeng2..tggu la, nnti ang lak noo..hehe..

intan: yes!nk kena tanya org yg dh ada pengalaman la..hehe..

kz: makaseh..hehe

.:mUnies:. said...

tahniah!

sekali lagi jeles...

bile la turn aku ni..:S

♥♥ MoMmY MimiL ♥♥ said...

Yeyehhh...

x sabo nk jmpe adik Adam...hehehe...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

alhamdulillah..alaa bb..nape tak tunggu skit je lagi nak masuk 15hb..leh sambut besday ngan abang rafiq..huhuhu

tahniah che ahhh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin