Followers

Thursday, April 14, 2011

sungguh bertuah budak itu.:)

minggu ni aku berdua je ngan adib..ayahnya outstation lg..
alhamdulillah, kali ni malam aku ngan dia sama2 tidoq lena..bangun sat2 tu besala..yg penting dia dh xbatuk malam2 sangat..kalo dak, mmg seminggu 3x kena tukaq cadaq pa sebab batuk ja muntah..huhuhu

smlm masa solat maghrib, selalunya kalo aku nk solat dia selalu ikut..
tp semalam dia wat dono ja..rupanya dia ada 'projek' dia sendiri..
aku bg salam ja, aku terpandang dia tgh wat aksi luncuq sambil depang2 tangan mcm nk berenang tu..
bau baby oil semerbak kat tgh2 rumah!

teruih mengucap panjang..baju yg baru tukaq pun abih ngan minyak tu..tu botol baru tu, baru guna sekali..dh tinggai setengah botoi!nk marah, nk jerit suma ada..tarik napas dulu..teruih tarik tangan dia, bg la sedas dua..hehe..menangis ko di situ!;p

aku baru ja nk baring2 sebab sakit pinggang, dia pi tambah lg sakit pinggang aku..
otw nk pi kat situ, terkangkang kaki aku nk terjelepuk jatuh..seb bek sempat pegang dinding..kalo dak, mau terberanak aku kat situ..aduihh..

aku just mop ngan ayaq besa ja la..xlarat nk berangkut baldi bagai nk mop..still licin gak..cuma aku risau takut adib lari2 la..dia tu bukannya tau..sudahnya aku angkut dia masuk dlm bilik, kui 9 dh lena kami 2 beranak..hihi..

bangun pg td lupa sungguh nk settle lantai tu, bedebuk adib jatuh!aduihhhhh..terus aku tepuk dahi..seb bek dia tak teriak sangat..aduihlaaa...ada ja akai budak tu...

so, balik ptg ni kena perusah la mop betoi2 ngan ayaq sabun bg ilang licin kt lantai tu..dh la banyak...ayoyaiiii..sabaq ja la sarah oiii..

5 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ha betui la tu..mmg bertuah itu budak! kikikikik

sib baik che ah tak pa2..if tak..ish..mintak jauh la jatuh terlentang ka apa..si adib pon sama..
nnti balik jgn lupa mop naaa

cik_ah82 said...

kak rose: org sempat la tahan jtuh semalam, tp terkangkang jugak la..si adib mmg jatuh terlentang pun pagi td..balik satgi kena perusah la..hehe

purple_lav said...

fuh cik ah oii nasib baik ko tak de pape kan. aku pun penah si aleesya tu tuang 1 botol baby oil...

ku pun samalah aktiviti ngn mu, tukar cadar 3 4 kali dalam seminggu.

cik_ah82 said...

fiza: hehe..agaknya skang musim tukaq cadaq kot..hehe..tp lega la dh 3 malam dia tidoq lena jugak..

nur hafiza rahsid said...

whahahaha adib2. main2 ye dia. jaja diri baik2 kak

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin