Followers

Thursday, July 15, 2010

3 pagi yang sangat sibuk.

warghhhhh..
pagi tadi kan..bukan pagi kul 7..
tapi kul 3 pagi..
huhuhu..
adib kan...
dia beraaaakkkkkk...
sampai habis cadar katil aku!!huhuu

xpenah2 ok dia wat projek tgh2 malam or pagi2 buta..
kul 7 tu kira standard ar..
semalam masuk tdo ngan dia kul 10.30 lebih..
mula nk layan CSI tp ngenangkan nk bangun sahur kang, tido je la awal..
dh check pampers dia time tu kering kontang..
so, golek2 ngan dia atas katil, dia men tarik2 langsir sampai dia tertido snrik..
sebelum tu dh bg nenen siap2..
*en amri cukup risau o kalo aku tido ngan adib berdua je atas katil, sebab aku tido mampus.hahaha*

tp aku kepung baik punya..
aku sedar2 ayam bila adib dok guling2 sondol2 aku..
standard ar tu dia nk nenen..tp aku rasa cam lekit2 basah gitu..
dia dok sondol lagik sambil rengek2..
eh, xleh jadi ni, basah len macam ni..aku agak dia kencing ni..
terus terjun katil bukak lampu..

tgk2..
nah!amek aku padan muka jadi meroyan kul 3 pagi..

waarrrghhhhh...taik dia dh separuh cadar dh!
macamana bleh tembus ni????
terus kendong dia bawak masuk toilet, abis baju seluar dia kena taik n basah lencun la..huhu
dh la sorang2 den ni...
dgn si adib ni mamai2 lagi nk tidoq, bila nk basuh suh berdiri dia nk jugak duduk..
"bangun la, mak nk basuh taik ni..eiiii, bucuk2..satgi ulat mai"..hahah..macam2 la aku nk suh dia sedaq sket..dok terlentok2 ja..
dh bila basuh cik bon dia, nk sembuq taik kat seluaq dia plak..selambak la weh dia berak..masyaAllah..hehe
time aku sembuq tu, bley adib duduk pastu baring kat lantai tu..apa lagi, aku basuh muka dia biaq dia terkejut sket..haha..kijam2..dh sedaq terus dia terpa kat tet*k aku nk nenen..sabo je la budak ni..

dh siap tukaq baju, masuk dia dalam cot, aku salin lak cadaq katil tu..
dalam hati, ala, sekejap je la aku dapat tido ni ha..kul 5 dh nk bangun sahor balik..huhu
sepanjang2 aku bersihkan poop dia tu, dok teriak xsangga la ingat aku nk lari pa..hehe

ingatkan dia ngantuk sangat tu xdakla dia bangkit lagi kacau aku kul 5 tu..
aku baru nk siap goreng teloq, dia dh panggil 'emakkkkkk'...
last2 aku bg dia teriak panggil2 aku dulu, aku makan cepat2 baru aku pi amek dia..
aku minum susu pun sambil dia dok netek..aduhai..kalo en amri ada kan senang..huhuhu..

xpasal2 tilam aku dh jadi camni:
~ni aku gugel je la gambaq ni..agak2 cam ni kot..aku sembuq febreeze banyak2..hehe..nsbla kena kat belah tempat amri tidoq..hehe~

*besa la kan anak berak..lupa plak dh jadi mak*hihihihih

8 comments:

Intan and The Boys said...

adib pakai pampers apa yang? kita rasa adib kena tukar jenama la..cian kat korang asik la tembus je. maknanya pampers tu tak serasi ngan dia.

cik_ah82 said...

hehe..ye ke cik kak?
pampers tu ok ngan dia, tp mybe la mak dia yg bg pakai tak betul..atau pun saiz pampers kecik ngan dia..ni bg dia pakai sebab nk bg habis stok size m tu..huhu

purple_lav said...

hari tu wat panik dalam kete, hari ni kt atas tilam plak...

eh adib pakai size M lagi ke? aleesya dh pakai L lama dah...

*mu tak pakai baju ke hape, yg adib bleh terpa kt nenen masa tgh basuh seluar dia tu????hehehehehe

Intan and The Boys said...

haa..maybe pampers tu dah kecik sangat kat bontot bam2 dia tu. hehe.

tukar la cik ah. derma je kat sesape pampers size M tu. hehe.

cik_ah82 said...

fiza:
adib mmg pakai L..
tp dulu terborong size M banyak la plak, jenuh nk habiskan..tu yg bg gak la pakai sket2..hahaha
ku pakai baju la, dia tu bukan tau pun, gigit kot luaq pun jadi..haha

intan: tu la.mmg pun..
derma.yes ur rite kan.better derma dr nk habiskan.tq!;)

Ann said...

hihi.

hadiah paling besh adib bagi kat mak pepagi buta. hik hik.

maybe pampers pun antara penyebab utama kebocoran tu. cuba cik ah tukar brand lain. mana tau selesai mslh. Kaisya pakai huggies/drypers Alhamdulillah tak penah bocor lg.

am-rie said...

erk..tukar tempat lak past nie..hehe

cik_ah82 said...

ibu alia:
tp sebelum ni guna pet2 ok ja..xde masalah pun..drypers adib mcm xserasi je..mungkin betul la kata intan n fiza, tukar size.hahaha

abg: aik, mana bleh!;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin