Followers

Wednesday, March 25, 2009

:. masuk UUM..:

Ahad 22 Mac

Pagi2 lagi kami dh gerak dr umah coz amri nk pi UUM setel yuran dia..bayangkan 3 tahun dia xsetel lagi..dh xsetel yuran, transkrip pun kena tahan la..masuk UUM qasa sayu lak, emo pun ada..hehe..dh setel kat bendahari, kami pusing sekali lalu kat tempat2 kenangan la kononnya..tempat berchenta lagikan dikenang..:) amri nk amik gambaq tempat kami makan megi masa 3rd anivesary dulu..hehe..

Kuaq dr UUM, singgah umah kak aku kat changlun sat, nk tgk anak buah aku kan, widad n wafa..tp sat sgt, xpuaih qasa..dok pulun ligan masa ni..pastu singgah sat kat pekan rabu beli barang kat family mentua..kan nk balik jumaat ni..before masuk highway, amri nk pekena laksa kedah ngan abc lak..aku lak laicikang..balik kedah mmg kena cari benda tu, slalu amri akan cari laicikang, tp hari tu dia Nampak abc sket nye sedap kot..mmg kaw ar makan kat simpang mergong tu..

Aku larat drive sampai kat gurun ja..pastu bila amri takeover, aku lena xingat dunia sampai la kat rnr behrang kot..sian amri..kesimpulannya sampai umah kul 10 malam..14 jam dlm keta ja..Allah ja yg tau betapa sakitnya pingggang aku..huhu..nk mintak amri urut, dia lagi penat drive..

so, silala muntah lagik tgk gambaq ni ek..;)


~nk tunjuk dia baru habis bayaq yuran..;0..~

~sebenaqnya amri dh siap sedia nk amek gambaq depan HEA, tp tiba2 nama dia kena panggey..ha, bersilat ko!~

~muka tersengih gembira dh dapat transkrip n ijazah..sonok u..;)~

~depan canselori..jarang aku mai sini masa blajaq pun..huhu..~

~hmm..angin membuatkan aku nampak gumuks kan..;)~

~hehe...kat depan dewan muadzam shah..xbley duduk, coz dorang tgh mesin rumput..~

~lagik depan dewan..qasa cam nk belajaq balik, tp malaih..huhu~

~amri amek gambaq ni..sabo je la kan..nk sgt tunjuk duduk kolej mana kan..;)~

~haaa..ni la tempatnya yg amri nk amek sgt tu..tempat celebrate 3rd anibesari, makan megi..nostalgia ooo..bg kami laa..~


~cup3..ni selit gambaq anak kawan aku, aya..dh jadi mak pun dia..mukhlis iman..;)..tahniah ya n selamat berpantang..~

So, tu je la..wpun padat, tp at d same time sonok jugak..sakit+jalan2=berbaloi la kot..huhu..
p/s: amri kuaq lagi minggu ni..aku harap2 lepaih ni xdak la kerap sgt dia kuaq..aku lak xbley layan jiwa sgt bila dia kuaq kan...;)

7 comments:

mr.syazwan said...

sukanya dia pergi UUM...
hehe

cik_ah82 said...

syazwan:
yup!suka3x..hehe..

purple_lav said...

lor nape x amik gmbr kolej muamalat sekali???huhuhu rindunyer...best kan dpt p tmpt kenangan. bnyk tau kenangan kt UUM.tempat melara jiwa n jiwa kacau..hahahah

Dusty Pixie said...

rindunya uum! bila la nak masuk situ lagi..

FELIX said...

Mukhlis Iman best nyer nama tue..ai sarah ko bile plak?x sabar nak gomol2 anak ko lak..hehehe

cik_ah82 said...

purple_lav:
hehe..xamek sebab dulu xdok situ..dok YAB..;)

dusty_pixie:
yup!wendu..tempat berchenta lagi dikenang..hahaha

felix:
kitak nunggu ajak lah..mun ada kelak kamek bagi kitak dukung2 ek..

Shahida said...

windu kt UUM..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin