Followers

Tuesday, July 24, 2012

Salam Ramadhan 1433..

salam semua,,

dah nak masuk puasa ke 5 dah kan..pantasnya masa berlalu..
aku masih lagi mencari masa nk berceloteh kat sini, tapi as usual aku lebih utamakan bantal dan tilam disamping anak2ku..eceh!

tambah2 lagi posa ni, mestilah ai lebih kan masa di tikar sejadah kan..heheh..
entry trip madrid pun asyik draf je..sebabnya nk menunggu gabar ditransfer mak ai, xsanggup aku menunggu..

tapi aku nak buat jugak sebagai kenangan buat diri aku sendiri..:)

aku nk minta maaf kat semua kawan2 kot2 sepanjang di arena maya (??) ni ada coretan aku yg bisa mengguris hati ampa semua kan..so, maafkan la hamba..semoga Ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya..

aku jeles sangat dgn kwn2 yang sempat ja masak pas balik keja yg mana sampai la ni aku still xdan nk masak lagi utk berbuka..utk sahur tu ye la kan..sampai umah pun dh nk dekat kui 7..stress mak.

tambah skang amri ostation, aku rasa lebih relax pulak. (rasa mcm syok pulak dia ostation time bulan posa..hehe)..bukan apa, laki aku jenis nk kena makan nasi..aku kalau sahoq minum ayaq ngan roti kering pun jadi kan..padahal nk amek pahala lebih senang ja kan..isk.isk..
selamat berpuasa ye!

jangan lupa tinggalkan sifat yg buruk, bukan di bulan Ramadhan saja, tp sampai bila2..*ingatan utk diri sendiri juga*

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin