Followers

Saturday, July 7, 2012

Family Day RIAH

Sebenaqnya RIAH stand for Rumah Ibu Al Hafiz di mana tempat adib dan adam tinggal masa aku pi keje..kalau ikut dah 7 bulan la anak2 aku dok situ..
mulanya kak jue (owner RIAH) cadang nk wat family day ni and sambut sekali untuk Ramdhan yang akan datang ni..sebenarnya, RIAH ni bukan mcm taska yg lain, dia lebih kepada taska kediaman..boleh refer aktivti RIAH kt blog kak jue ni..

kdg bila antar n amek bdk2 ni, sempat senyum2 je ngan parents lain..xdan nk sembang sangat pun..so, FD ni blehla dikatakan platform utk kami semua saling kenal mengenal..kalau ikut bdk2, mmg depa semua dh kenal la geng2 kan..aku mmg betui2 kenai n rapat dgn mak si hadif, crime partner adib je..sebab kami masing2 org kedah, jadi ligatla sembang..so, ni adalah gambar2 yg aku copy sebjik sebujat dr blog mas la sebab laki dia official photog on dat day..kami masing2 ada ajk, nampak je mcm nk gather besa2 ja, rupa2nya siap ada propoosal bagai sebab ada sorg parents tu kak aida adalah event planner, jd dia la tokeynya..aku just jaga hadiah ja..hehe..mas aku copy tau..hehe..dia dh siap upload pun kt blog..

banyak sgt gambaq, layankan je la ye..
kalau nk tau, family aku ja xcukup korum..sebabnya amri xjoin..so kalau ada game, aku pinjam la pengasuh si adib tuk jadi partner..sedih gak, sebab bila family potrait mcm xlengkap ja..tp time ni amri ada misi lain, dia pi panjat kinabalu..huhu



tgh prepare nk sukaneka..


ni la mas n anak dia hadif..tgh sarat pun join jugak games!hehe
Tengah bersedia tunggu wisel ni...nampak tak aku ngan adib tgh bersedia tu..hehe
Semua abah tunggu on the other side...kecuali ayah adib n adam..;)
Adik Naufal the 1st place!
Adik Aina the 3rd place!
Adik Naufal kena interview dengan ummi a.k.a kak jue
Adik Izz Rayyan jalan-jalan
Acara tiup belon..semua tengah bersiap sedia...


hadif semangat tiup belon

Team Amsyar dah ready!
Siap sedia untuk acara lari ikat kaki..
yg ni aku xleh join..huhu..sebab xcukup korum..adib time ni ntah kemana2 larinya


Some of the family...

baca doa oleh abah RIAH..mas jadi emcee hr tu..
Our breakfast.
dr aisah..best sebab dia bleh jd pakar rujuk buat RIAH
Menjamu selera...lapik perut before games! aku just bawak buah n kek je
hadif n adib..depa 2 mmg lasak ya amat..ada ja nk buat..maklumla, senior kat RIAH
hadif sangat teruja ngan mic..sampai bersembur2 air liur dia kejekan mic tu..tp dia ni mmg xpemalu okeh!
Family Izz Rayyan.

ni sorg lagi geng adib, aina..boleh depa 2 ni pi main kt playground masa org sebuk2 nk sukaneka..grr
Taklimat dari AJK Sukan
Kakak-kakak RIAH
Kak Ja
AJK Sukan bagi penerangan
Peserta ikat kaki dah ready
Aktiviti persembahan anak-anak RIAH..best!
Dr. Aishah tengah bagi taklimat kesihatan. Awesome!
kusyuk dengar taklimat pasai CPR
Cabutan bertuah & penyampaian hadiah
aku menempel je la masa bg hadiah ni..kata ajk kan..harusla..hehe





adam mmg sangat independent la, dia just main sorg2 ja, n buat apa yg paling dia expert, makan!





adib nak hadiah tu!


adam dapat hadiah hari lahir, sambut sekali..hehe
Acara packing makanan oleh kaum ibu..hehehe
itula saja..
skang ni aku berjauhan dengan anak selama 12 hari..
saya dan en amri mengembara..keee..
Madrid!here we come..huhu..
yg tu entry lain la plak, sebab xsampai lagi..hihi


1 comment:

Fina said...

woot woot...sila update gmbr dengan kadar segera..gmbr berdua je..i tak nak tengok gmbr bertiga k...muahs...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin