Followers

Thursday, December 2, 2010

Saya dapat hadiah yang saya nak.:)

dh lama dah.
tp nk cite gak..wpun besdayku dh lama berlalu kan..
dok tsimpan dalam gobok ni ha, nk kuar kan tapi ada je hal nya..
ala, tp xpenting pun..
ni sebagai simpanan tuk aku baca kendian2 kan..
tahun2 mendatang la insyaAllah..
kot2 en hasben tatau or lupa nk beli apa dah kan..

atau dia dh wat tatau besday aku kan..
nnti2 aku tunjuk la,
'haa..dulu abg buat mcmni mcmtu..skang buat la mcm len lak..'*dush2*
hahaah..poyo


citanya pasai sebijik kek ni ja.
tp pasai sebijik kek ni la yg buat aku sakit jantung weyyy..
aduila..
balik dr qeja, aku nk mandi2 n solat..
tp bila masuk bilik ayaq ja, aku xjadi mandi sebab sejukkkkk..hahaha..
gedik kan..rasa mcm xleh kena ayaq, bisa menikam aih..*padahal cakap je la malas mandi kan*
ya, mmg aku malas mandi pun la ni..sindrom jangkit dr cik intankure2 kot..hahaha

then bila aku kuaq dr bilik mandi, aku habaq kat amri yg aku xmau mandi.
dia lak muka cuak ja tp still layan aku sembang n bebel2 tu la..tapi xbergerak dok statik ja..*baru pasan setelah jantung aku terkejut*..
pastu nk solat, aku dok membebel2 lagi..last2 dia cakap 'eh cepatla sembahyang satgi nk kuaq makan lak'..

dah habis solat tu, masa nk doa aku terdengaq dia dok bukak gas..dapoq aku tu aku ja yg reti bukak cepat n len mcm sikit..haha..so aku terdengaq la bunyi keceh2 dia bukak..*padahal sambil doa tu*...
tiba2 dengaq dia kata 'alamak, terbakaq2..tolong2'..

aku wat dono ja sebab rasa mcm dia main2..
tapi bila kali ni dia jerit len macam ja mcm betui2 terbakaq kan,siap 'eh tolong2 terbakaq la ni..tolong la cepat'

apa lagi, xdan bukak telekong teruih aku berlari ok pi depan *mcm jauh ja lari pdhal umah kecik ja, tp laju oo dengan rasa sakit dada ni*..
tgk2 ..cheh!rupa2nya kek tu yg terbakaq!dia nyalakan lilin la ataih tu, siap nyanyi happy besday lagik..
aduiiii, sakit jantung aku woi..kalo bg ja sua kat aku kan senang kek tu..patutla badan statik ja dok sembunyi2..
eiiii..

so..bermula sesi hembus menghembus potong memotong bersama2 anakanda terchenta.hehehe

adib mmg dh xfokus dah sebab dia nk melantak ja kek tu..

masa yang dia suka amat.makan!tp amri cakap ni kek terbaru secret resepi, tapi serius aku xleh makan banyak.sepotong ja aku makan.tu yg aku kata rugi beli seketul ni.muak gilaaaaa..rasa keju berlapis2..kalo carrot slice i like.heheh..*bg betis nk paha lak kan*
budak ni suka betul menyuap.tapi kalo disuap, silap2 digigitnya..sakittt weh..tgk amri sampai terkeluar urat leher..hahaha
neway, thanks abg sebab beria2 la buat seprise ni..hihi..

pastu terus kuaq pi OU, cik abg belanja makan la kan..
dh la makan kek SR, kuaq makan pun tatau pi mana dah, pi tala kat situ la jugak..
aku nk try makan tom yam kung tu kan, amri amek laksa swak..

tp masalahnya, tu la dinner kami yg paling lama dalam sejarah.
siyes lama gila.sebabnya mamat adib tu la.xmau dok diam langsung.
amri lak suh makan cepat2 manab leh sebab kan berkuah, panas gila nk bg suam2 la dulu.
adib mmg xmau dok langsung, dia nk berjalan.siap nk turun eskalator lagi.astaghfirullah.mencabar kesabaran betol la.

dia mcm xtakut org langsung la.semua org dia nk ikut.siap ligan org lagi, sampai org len lak terkejut tgk budak kecik ligan depa.aduihla..pastu bila aku or amri amek or marah dia, mula la menerap cium lantai kat c2..eiiiii..

sudahnya, gilir2 la makan.time aku makan amri bawak dia pi jalan2 kedai sebelah..*eh, kedai nokia*..hehe..
tp berapa lama kan dia nk bawak kan..

dh abis makan, adui terasa lega gila..pastu amri cakap nk hadiah tak?
eh mestila nak.tak payah offer pun aku nk mintak gak..hihihi..dia dapat apa yg dia nak, samala ngan aku pun kan..
siyes handset aku mmg nk kena tukaq..dh kiok wassalam pun..
nak hantaq sms yang mudah lagi menjimatkan pun amek masa 10 minit ok.harusla tukaq baru.hehehe

then, apa lagi..
pilihla mana yang ana berkenan..hehe..
tp awal2 lagi aku xleh amek touch screen sebab tangan aku panas sket..silap2 xsampai sebulan pakai dh hancuq handset tu..

acara pilih memilih..
eh, perut aku dh nampak ke ha?hahahaah..tp kalo 2nd cpt membesar ek?ke buncit niii..;p

dilema ni tgh pikir nak amik yg model tu ke model ni..

so aku pilih yang ni
i amek nokia E5 je..tp bila balik belek tgk rupanya nk wat video call xleh tgk muka sendiri..hahaha..gasak la yeob.

budak ni dh tak terkawal dok dalam ni..padahal mata dh ngantuk..

ada jeee dia buat..
so..itew je la..thanks abg sebab bg hadiah yg saya nak.hihi..

5 comments:

purple_lav said...

cik ah, hadiah kita samer!hikhik..aku nye kaler putih. mu nye?

cik_ah82 said...

haha..seb bek aku xamek kaler putih sebab aku tau nnti mesti akan jadik itam so bek aku pilih hitam terus!hihi..

Mek Rose said...

kita pon terkesima utk besday 3 series april lepas

siap buat kat booth pameran masa dia handle expo for company lama dia..wuwuwuwuw..bes kan> ehhehehe

She said...

wahhh! real giler cik amrie wat surprise...ahkak suke bangett! syabas betey...=))

alaa..pasai apa cik ah x amik E72? hehe..xpo laa...

Fadzlin said...

hihi,sweeeettt:)best je bc bebelan sarah..tp aiyo,ingt org sorg je mls mandi,rupanya ada lg..sejuk mmg xleh handle kn!konon je ada water heater..hahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin