Followers

Monday, October 31, 2011

semangat membakar kembali lagi..;p

yea..yea..
saya muncul kembali!mcm chipsmore kan?!ermm, nk wat guano..susah ada anak bujang nih..hehe

aku ada hutang entry ngan kawan aku nk review pasal pam ameda, tp hmm..nk cari masa ni..huhu..asyik dok dlm draft ja..

xpa, edisi kali ni bakar membakar..
tatau pasepa, rasa asyik nk wat cookies ngan kek jaa..hehe..lg2 sejak tgk masterchef.haha..berangan jd peserta sat..sampai kalau tgk aku dok kacau adunan tu, amri siap cakap lagi, 'masa ada 3 minit lagi'!hahah
selalu aku wat oat cookies sbb tu feveret adib..tp kali ni tetiba tingin nk makan carrot cake..so mintak tlg cik gugel, tgk bahan ada kt umah..apa lg mari mulakan!

abaikan qhupanya yg xbrp nk jadi tu tp yg penting rasanyaaaaaa..slurppp..hehe


nk jadikan ni menu sehat la.hahaha..aku rasa ni la kek yg aku ralit mengudap..adib pun suka..*puji snirik*..hehe..
tp tu la, aku xletak pun soda bikarbonat..aku slalu confuse apa beza baking powder ngan baking soda.aku rs sama ja..tp bila aku tnya mmber aku mimi, mmg ada beza..aku slalu xbubuh baking soda sbb susah ar nk jumpa, time aku cri sure xjmpa..rasa mmg la xdak beza, tp mimi ckp kalau taruk baking soda kek akan jadi lembut..xkisahla janji masuk perut kenyang suka ati..hehe..aku siap bwk pi ofis..akak tu suh wat tuk dia tp aku wat tuk makan2 snirik ja..saya xconfiden..hahaha
ni lak tingin sgt nk makan pijja..kalau beli sure mahai pastu sikit je..ni aku lambakkan apa yg aku nak, boh keju banyak2..rasa cam pijja gaks..heheh
taruk daging cincang ngan isi ketam ngan sosej, mix vege, mozarella..nyum2..amri punya taruk ayam..;)

abaikan qhupenya lagi yg penting bila masuk perut rupa tiada makna lagi..hehe

adib kalau western food laju ja dia..kusyuk nk ngap..

jemput makan!:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin