Followers

Friday, May 6, 2011

dah nak puasa balik dah..

pejam celik pejam celik, sekejap je dah bulan mei kan..
baru je rasa bulan 1 hari tu..sekejap nya..
lagi dua bulan insyaAllah adik adib akan lahir..
satu apa pun aku xprepare lagi..

insyaAllah, kalo xde apa2, aku akan bersalin awal bulan 7..
so, pantang mmg dalam bulan posa la..ikut perkiraan aku, kalu ikut due, aku abis pantang 44 hari masa hari ke 24 ramadhan..banyak tu nk kena ganti kan..huhu..

posa tahun lepas aku banyak gak kena ganti sebab bendera muncul masa awai ngan last ramadhan..kihkihkih..punyala banyak masa aku boleh ganti posa, dh nk dekat2 sarat ni baru la terhegeh2 nk ganti..tu pun sebab dh nk beranak, nak tak nak kena habiskan sebelum bulan depan jugak..

aku baru start ganti posa yg berbaki lagi 8 hari (daripada 12 hari semuanya) rabu lepas..so, baru 2 hari aku ganti, ada lagi 6 hari..baru nk start ganti, dh jadi macam budak2 dh..melepek je kejenya..mana taknya, napsu makan tengah membuak2..rasa nk mengunyah jaa..tp alhamdulillah, Allah mudahkan semua, dh settle 2 hari..yg lagi 6 hari ni kena tekad!hehe

so, sapa2 yang xbayaq lagi hutang ngan Allah, segera2 la kan noo..yg dh habis ganti pun, nnti rejab ngan syaaban boleh la posa sunat lak..hehe..

2 comments:

kayzie said...

cian akak..hehe..good luck menggantikan pose ek..selamat org pose penuh thun lepas..kekeke..

cik_ah82 said...

kz: bestnya posa penuh..:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin