Followers

Thursday, September 30, 2010

Tahun Pertama Si Anak.

hi uols..
xkira, sebuk camana pun aku nk wat gak entry ni..hehe

hari ni besday adib!yeay!
~setahun yang lalu..~

adib dh setahun dah ye..alhamdulillah Ya Allah, setahun yang indah walaupun mcm2 dugaan dalam membesarkan adib kan..

mak xmintak banyak pun kat Allah, mak cuma mintak adib jadi anak yang soleh, diberi kesihatan yang baik, dipermudahkan bagi mak dan ayah untuk membesarkan adib ke jalan yang diredhai-Nya dan semoga mak dipanjangkan umur untuk tengok adib membesar depan mata..huhu..*nak nangis la pulak, cengeng btoi mak adib ni*..

bersyukur sangat dengan anugerah Allah yang tak ternilai harganya ni..walaupun adib suka merajuk, asyik nak kepit ngan mak ja, selalu bg tumpah makanan, mak xkesahhhh..hehehe..

yang penting, syukur kepada Allah adib still lagi minum susu mak lagi tanpa campoq susu lembu..semoga mak dapat menyusukan adib sampai 2 tahun, insyaAllah..:).

gambaq ni tangkap semalam..tp ni bukan hadiah dr mak pak adib, tp ofc mate aku yg baikkk sangat..sebelum adib lahir pun dia dh bagi hadiah mcm2 kan..refer entry masa aku pegnen dulu ada yg dia buat kait2 tu..hehe..tengkiu opah leha ye..:)

hadiah mak paknya tggu sat..hehe

~tengkiu cik leha bg adiah kat adib ni..hehe~
~bukak sendirik naa..~
~baca dulu apa yg tulih kat kad tu..paham dak??~
~muka xdak perasaan kan!grrr~
~haaa..cam tu la..hepy kan?!
~kusyuk tul dia membelek..hehe..pas ni bley la koling2 opah kt kedah n nek kat sarawak kan!

Happy besday Adib!
Ayah ngan Mak sayanggggg adib sangat2!!
p/s: gambaq2 masa sambutan kat taska adib akan menyusul kendian..hehe

4 comments:

puterikurekure said...

happy birthday adib bucuk cyg manja hensem!
Auntie dan khalish doakan adib menjadi anak yg soleh,taat pd mak abah ye syg. Kami syg adib!

aien said...

hepi besday adib hoorayy!!

NanA said...

heppi bestday 4 adib..yeahh sudah setahun..alhamdulilah..membesar bagai johan!

kak mieja said...

happy belated birthday adib...muahh muahhhhh....:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin