Followers

Thursday, September 16, 2010

salam dari lundu,

salam hari raya..
pa polah kitak tek?
haha..tu ja la aku pandei..
sik pandei mek nk klakar swak tok..laki mek cakap mek klakar cam siam kedakya..muahaha

aku skang ni kat swak lagi..menghabiskan saki baki cuti raya..
ni pun cukai tenet adek ipar ni..
xdak aral, sabtu ni balik k.l la..hmmm..home sweet home....sik sabar nak tido atas katil kat umah snrik..hehe
raya aku kali ni cam biasa..sambut secara sederhana ja..
tahun ni xdak can langsung balik makan ketupat palas kat kedah..semua laki aku bedal balik kampung dia makan kek lapis sampai perut pun rasa berlapis2..hehe
nak cite sal raya kat sni ngan boh gambaq tu tnggu aku balik kl la..
tu pun xdak gambaq raya sakan sangat..

sebabnya...
grrrrr....efek geram sket..
boleh baju melayu amri xsiap lagi!!
aduhai..kalo raya 1st tu xdapat lagi aku bley tima lagi..ni sampai raya ke 4 baru dapat malam tu..sudahnya raya ke 5 baru dapat pakai baju kain sekaler sedondon sekayu sepapan..kalo aku cakap sekayu tu mmg kain tu beli sekayu punyala...sebab tu sebijik sama..sebab tu la tahun ni berkobar2 nk pakai sebab sepapan..haha..t[ nk wat camana xsiap lagi..asalkan berbaju sudahla ye..hehe..

tidakla sebab baju xsiap xgambaq sakan..ntah, mood nk gambaq tu cam xmai ja..
heeheh..
k la, tu ja la update dr kamek kali ni..
sok pagi nk berguru molah kek lapis evergreen ngan kelasi mabuk (haha, nama kek xmenahan aku, mmg mabok betoi kalo makan..mabok makan xbenti2 sebab syedappp)..berguru ngan makcik2 amri..amri dh mencabar aku suh buat kek lapis, nnti kat kl senang la dia men order ja..hehe..oven kat umah tu pun dok wat hiasan ja kan..

k, selamat hari raya Aidilfitri semua!

2 comments:

Intan and The Boys said...

nak tengok gambar raya! hehe

kmieja said...

selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dn batin utk sarah & family...:):)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin