Followers

Monday, September 6, 2010

sok nait belon. Salam Raya semua!

kengkawan..

Selamat Hari Raya Aidilfitri..
Mintak Maaf banyak2 tau, zahir dan batin..
kot2 sepanjang tahun ni sepanjang berblog ada wat salah silap kat ampa semua..ampa, ampa dan ampa semua la yg mungkin tersinggung ngan cara penulisan aku yg ntah-apa2-ntah.hahaha

sepanjang raya ni, chewah, blog ni pun akan raya jugak la..hehe..sebabnya mmg xdak line kat sana (kat mana la tempat yang xdak line tu, cam jauh betoi bunyinya)..dak aih, kalo ada pun, xsempat aih nk bertenet..menantu mithali balik mesti nak kena tunjuk rajin atau wat2 rajin nih..hehe

tahun ni, aku akan beraya kat kampung amri kat swak..sok insyaAllah kami akan nek belon..nek belon nak nyanyi lagu hoo hooo balik kampung cam xsuit ja kan sebab aku selalu terbayang kalo nyanyi lagi tu mesti dalam keta atau pun dalam bas..hehe..abg jgn marah eh..sok nait flight mek nyanyi juak.hehehe..

selamat hari raya semua, semoga selamat semuanya..

ikhlas dari cik ah sekeluarga..:)

2 comments:

.:mUnies:. said...

wahh...jauhnye beraya tahun ni...saya pon beraya kampung hubby...tp dkat je kat sini..
salam lebaran :)

kaljis aka onggon said...

yerrr.. balik swak jgn nangis no.. :P

Di kesempatan ini, saya Kaljis aka Khairul Onggon dari hati yang tulus ikhlas ingin mengucapkan selamat hari raya aidil fitri, maaf zahir dan batin. Selamat beraya dan selamat bercuti ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin