Followers

Sunday, November 4, 2012

tugas vs holiday.

hari ni aku kena gi jakarta.kalau ada word 'kena' tu maksudnya atas tugas la kan. kalau saja2 nak pi holiday mungkin ayat dia akan berbunyi "hari aku nak nak pi jakarta, hoyey!"..huhu

tapi seperti biasa, en bodyguard mmg nak ikut la kan..lagipun kali ni aku pi dengan bos laki, jadi harusla dia kena meneman.jadi ayat dia mungkin berbunyi seperti ayat ke dua tu. memandangkan tiket aku org sana yang uruskan, maka nak pi ni flight lain-lain. aku masih kat rumah skang ni, yg amri dah dalam perut kapal terbang dah. dia sampai awai menunggu la dia di airport sana..hehe

dan aku sangat lemau kalau dia ikut tapi aku kena keja dari pagi sampai petang. bukan boleh nak jalan2 sangat pun. so yang enjoynya dia je la.

anak2?hmm..terpaksa la kena tinggai kat kampung..ni dah seminggu budak2 tu kat kampung. dan aku sgt2 rindu2 ngan depa..wuwuwuw..xpa, jumaat ni insyaAllah mak balik ek..

ok, entry ringkas di pagi hari. sebenaqnya nak elak ngantuk ni. kui 430 pg td hantaq amri, pastu dia xbg aku lena dah takut terlepas flight tgharii satgi..mata, bertahanla.

rabbi yassir wala tuassir. Ya Allah, Engkau permudahkanlah dan jangan dipersulitkan. amin.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin