Followers

Wednesday, May 16, 2012

hi unifi.:)

dh lupa ai ke?
hehe..
malam ni nekad jugak nk update satu entry.nak penuhkan KPI bulan mei ni..muahaha
lama gila xbebel kat sini.

padahal umah tenet laju gila.laju gila2.
hahaha..
maklumlah dah pakai unifi.*belagak pulek*
ye uols, rumai ai dah xde astro..huhuhu..
ni semua cik somi punya keja..dari awal bulan 4 lagi dia dh potong itu astro..
*lama gila pasang unifi, tp malas betoi nk update blog..peliks*


bukan aku yg say no ok, laki aku..
dah la masa dia potong tu, dia xpi apply unifi lagi..bijak x?dia kata bijak.hehe
so, seminggu hidup tanpa TV.wuaaaaa..
eh, tp boleh je sebenaqnya xtgk tv pun..masa seminggu dok tggu tu, mula2 mmg rasa bebai ja..aku dh la ada favourite channel kat astro..nak tgk running man, nk tgk cita keluarga kardashian lagi, nk tgk cita kat axn..wuaaa..pastu dh la nk tgk cita yg laki aku donlot suma dh cita basi..last2 mmg xbukak pun tv..pastu rasa ok lak, balik umah sembang2 ngan laki, sembang pasai anak2, paling2 kami suma tidoq awai.hahaha..
tp laki aku rajin sungguh baca buku time tu.aku mmg malas la.huhu..dia kata ok gak xdak tv, boleh baca buku, pi masjid.*alasan ja kan, ada tv nk pi masjid pun boleh ja kan*..

paling sangap bila hari minggu la, apaaa pun xboleh..huhu..last2 ajak pi jalan2 ja la..
jadinya bila dh besa xtgk tv, aku pun mcm dh lupa kat program cita feveret aku.hehe..

so, tibala unifi mai..wah dh siap pasang ni jakun weh..
eh2, laju gila tenet..paling best xpayah dh nk rebut2 broadband ngan laki aku.xpayah dh nk take turn nk surfing..dia guna laptop, aku guna tepon.hahaha..sambil netek adam pun bleh online lg..jakun punya pasai..org yg pakai ip4 mesti cakap aku ni jakun gila.bahaha..lantakla..hehe

paling best tgk youtube mcm tgk tv..kikiki..adib cakap nk tgk pororo, taip pororo terus ja lajuuuuuu gila..xdak sekat2 dah..xdak buffering2 nih..hehe..la ni dia dh pandai tu bukak katun feveret dia..

mula2 aku rasa mcm best, tp pastu aku tgk laki aku ngan laptopnya, adib dgn ipod ayah dia, aku lak kdg2 notebook ngan tepon, adam ja ternganga.mula terpikiaq, eh2, ni xleh jadi ni.ni la keburukan unifi kot..banyak ngadap gajet2 ni lak.bek time astro xdak unifi xdak lg best sebab bleh sembang2..geram lak aku kdg2 tgk amri dok leka ja bertenet.eiiii...pastu aku pun bebel2, set la peraturan2 tertentu, ok la sikit kot.

benda ni elok kalau guna dgn elok kan..pandai2 la kite bang oii..

aku sejak ada tenet laju ni lak jadi pemalas btoi nk tgk blog sendiri.banyak benda nk ditaip, tp sat2 rasa eh xpayah la kot tulih kat sini, eh yang ni pun aku nk cita ka.eh situ, eh sini.last2 bersawang blog ni..hehe

k la, cukup la kot bebel di entry pertama bulan mei.kpi dh tercapai.hehehe

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin