Followers

Saturday, January 7, 2012

badan perlu diurut.

yup.seriusly aku rasa dh macam umur 70 tahun. even aku rasa tok aku yg nk dekat 80 pun sehat wpun dok mengaduh sikit2..tp tu xpala..aku ni xkan nk masuk 3 series dh lekang badan sana sini?huhu

hari tu masa balik kampung hujung tahun lepas (rasa cam lama je kan padahal baru minggu lepas),aku balik mmg nekad badan ni mmg nk kena urut.dah sengal sana sini, kalau duduk lama nk bangun kemain dok adeh2..mak aku kata padan muka masa pantang buat main2 lagi..pastu dah la sejak beranakkan adam ni, aku hari2 ngadap nescafe..grrr..marah tul kat diri sendiri tp dok buat jugak..dush2..

dahla masa pantang hari tu yg urut bersalin 3 hari tu, makcik yg urut aku tu mata dia lebih banyak bekerja dari tangan yg mengurut..sebab apa, time dok urut aku tu boleh plak dia tdo!aiseh..huhu..sabo je la makcik oi..dia cakap kalau org xlayan dia sembang mmg dia ngantuk..adui, azab tol..sebab tu badan ai ni rasa letih je makcik..hihihi

pastu masa balik baru2 ni, kebetulan kak aku tgh pantang anak no 3..dia xamek la dah makcik yg urut aku tu dh gitu gaya urutnya kan..hehe..laki dia siap carikan, dapat la sorg akak ni kat kuala nerang..akak ni dtg sendiri umah, xde cam makcik ari tu kena beramek berhantar..so aku pun ok la, mmg nk kena servis jugak badan ni..bak kata mummy mel, badan nk pakai lama!huhu

mula2 aku nk urut sehari je..tp akak tu cakap, sehari tu baru nk bg urat2 tu lembut skit..at least 2-3 hari la..so aku pun setuju la buat 2 hari..sekali kak ni urut, mak ai, mmg sesak napas dibuatnya!sakiiitttt weh badan aku..tangan dia mcm besi je, abeh dia sental..xde masa nk feeling2 urutan spa..kali ni aku pulak yg xsempat nk tido time urut..mmg satu badan aku dia kerjakan..

1st day urut tu, mmg sakit betol la..tp yg best tu, bila dia urut tu, kemain susu badan memancut2..ni pun salah satu gak sebab nk berurut kan..huhu..rasa mcm xmau dh suh kak tu urut 2nd day tu..tp dh janji, serah je la..kemain mengelinjang aku bila dia urut, nampak sangat urat badan aku ni dh liat..hehe..

tp ni dh rasa mcm nk kena urut balik badan ni..cepat nau badan rasa letih..tp kat area putrajaya/kl ni xtau kt mana nk cari tukang urut..lgpun cam xberani lak kalau kat sini..

ok la, nk tido rehatkan badan.huhu

2 comments:

Mek Rose said...

che ah..akak pon camtu tau
rasa cam org tua umor 80 tahun!

sakit sana sini. kat padang jawa ada..akak pon nak g urut ngan dia nnti..

Fk said...

kak,husband orang lundu yek?kampung ape yea?sebab ikut suami dok lundu jugak..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin