Followers

Wednesday, September 28, 2011

Kawan imaginasi.

Ini kawan adib..adib panggil lion..:)
sebenaqnya patung ni ayahnya yg punya..kemain dulu beria nk patung singa..
bila dapat, simpan,seb bek adib amek main..
sejak ada adam, adib kawan ngan lion ni la..


 tgh berpikir nk wat aktiviti apa ngan si lion nih..

lepas mandi, biasala adam nk minum kan..so tgh adam minum tu, tgk si adib ni sibuk jugak nk selak2 baju..oo, rupanya dia tiru aku nyusukan si adam..nk tergelak lak tgk..

bila tanya, "adib buat apa tu?"
"lion cucu"
xtahan btol tgk dia angkat baju tu..hahaha..
lepas aku bg adam minum, kena bg sendawa lak..tgk2 dia pun bg lion tu sendawa.."lion dh kenyang ke dib"
dia angguk je..
budak ni cepat je mengikut apa yg org len buat esp ayah dia..oleh itu, kenala berkelakuan yg baik2 saja depan dia..hehe
buah hati saya yg saya sayang sangat2..adam xkisah pun abang tindih tangan dia, sebab perut pun abang dia penah duduk..hishhh..

3 comments:

Dusty Pixie said...

hehe budak2 kan.. ammar pun pandai nk selak kain kami la ni.. geram kami!

cik_ah82 said...

mmg pun!tadi pi keluaq ngan depa, boleh dia masuk bawah kain kami..nk masuk balik dlm perut kot.hehe

Amiizaa2001 said...

comellll:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin