Followers

Friday, July 12, 2013

Menghitung hari dan Salam Ramadhan

Assalamualaikum semua. 

Dah lama sangat tak update blog kan. Pejam celik pejam celik sekarang ni aku dah nak masuk 38 minggu..kalau dulu time macam ni dah siap ambik cuti awal dah balik kampung. hehe..tapi dah dua orang sebelum ni balik awal tapi budak xnak kuar jugak, maka kali ni aku plan keje je la sampai sakit nak beranak. Kalau cuti nuzul Quran tak beranak jugak lagi, maka boleh la bersiap2 balik tggu adik keluar kat sana. IC semua 02 la ye..hehe

Alhamdulillah kalau ikut last posting aku yang naik ambulans dulu tu, lepas tu aku dah xkena amek gas kat hospital dah. Cuma sekali sekala je aku ambik inhaler biru tu incase kalau batuk teruk sangat. tapi syukur la dah bertambah baik dah sekarang ni..

Kalau ikut kali ni dah tak larat nak berjalan. Dah rasa berat je kat bawah. jalan pun mengengkang ja..huhu..tapi yang pasti adib dan adam dah tak sabar nk main (gusti/buli?) adik depa ni..hari2 pegang perut aku bagi salam kat adik..tambah2 adam..haih, camana la budak manja tu jadi abg ngah nanti..hehe..

Persediaan?hmm..kali ni paling lemau sekali.. beg hospital pun tak penuh lagi..hari tu kemas2 baju dorang ni tengok banyak pulak baju si adam yang adik dia boleh pakai. baju 3 beradik katakan..so just beli baju sikit2 je..baju tshirt raya je beli sedondon 3 beradik..hehe..agaknya kalau dapat girl mesti banyak aku belanja ni..hehe..

Itu je la kot..saja nak bagi update blog ni.hehe..
Sebelum tu, selamat berpuasa buat semua yang kenal dan tak kenal jugak.  
Alhamdulillah puasa kali ni xde la masalah lapar ke apa padahal masa nak mengganti perut aku asik berbunyi je. Sejak 8 bulan hari tu memang aku amek supplement esp shaklee and pil habbatus sauda dengan minyak zaitun. mudah-mudahan manfaat, inshaAllah. ;)

Layan je la gambo mak buyong ni.. nampak perut kali ni semua kata kecik je tapi aku yang bawak ni rasa mengah amat. huhu

ni masa ikut amri pi oustation mggu lepas. ye la dulu dia janji kan aku 8 bulan tak nak keluar lagi dah tapi kena jugak maka solutionnya dia angkut la semua. in case apa jadi ada depan mata. tapi lagi penat lak aku, ye la sebab nak packing barang sangatla lemau. 
 

 mak jalan makin slow, anak2 dah berlari2..fuhh, sangat mencabar..

bayangkan la kalau nanti adik dah join sekali..ntah projek apa la yang ampa akan buat..yg melebih2 tu ha si adam tu..huhu

 ni masa family day daycare n school adib n adam sebelum puasa. banyak aktivti ngan ayah je la..

Doakanla kelahiran kali ni dipermudahkan ye.. Minta maaf kalau ada salah silap ye..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin