Followers

Saturday, August 4, 2012

akibat shopping di hujung jari..(giraffe storage shelves)

hehe..biasala, tabiat yang tak dapat dibendung..
duduk depan pc, bukak laman web yang berkenan, klik2, bayar, tunggu je barang sampai..
sebenarnya, aku order dan buat bayaran barang ni dah lama, bulan 6 kalau xsilap..tp sebab barang tu diseberang lautan merentasi laut china selatan, jadi barangnya lambat la sampai..

tak kisah la kan, janji sampai..
aku berkenan beli sebab tgk gambaq ni..

terus je klik2 order..pas bayar baru bgtau amri..dia geleng kepala je la..hehe
then, barang ni sampai tadi kat office..
aku apa lagi, excited sangat la!

balik dh suruh amri pasang ni..
then bila pasang, amri membebel2 berlagu2 la di tepi telinga aku..
'ceh, mcm ni ja?boleh buh apa ja?bla2..bla2..

bukan salah org yang menjual pun sebab mmg dah siap bg ukuran, tapi aku yang tak amek pot pasai tu..nampak dalam gambaq macam besaq gedabak ja kan, terus nak la..siap dah imagine lagi ni nak letak apa dan apa..;p

nak tau besaq mana??














 hehe..adib luqman tinggi lagi..hahaha..alahai, comel kecik tet ja..
 adib suka la sebab colourful..mak dia pun suka..redha ja la  kan..hahaha..ini zirafah adib kata..;)
oh maafkan saya ye..rumah dh macam setinggan kata amri..adib sampai tergolek2 kat lala land tgk ayah dia pasang zirafah ni..
 ok, dh letak dh barang!of coz la pampers kan..heheh..ada lagi banyak kotak kosong..boleh amri kata nak letak kasut..cheh!santai sangat adib dalam playground pool dia tu..chet!

rumah ai dah macam tadika dah uols..hahaha..well, maybe bila aku bleh berhenti keja nanti dan bukak taska kan..suasana kondusif sangat..hahaha..

ok, pengajarannya, lain kali sebelum nak klik2 tu kena buat research dulu k..tititii

2 comments:

pizet said...

besa jumpa kat jj tapi gambar mickey mouse bukan giraffe, saiz memang x besar mana

Atia Adina said...

saya ngah serach benda ni ... cadang nak isi mainan anak ... kecik sangat ke?alahai ... boleh isi ke mainan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin